Spillturnering med premier!

- Legg til i kalender2023-03-16 14:00:002023-03-16 16:00:00Title Tromsø bibliotek, Bibliogames og Troms fylkesbibliotek inviterer til spillturnering i Mario Kart 8. Hovedbiblioteket, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Turneringen passer for barn i alderen 8 til 13 år og gjennomføres av eksperter i spillformidling fra Bibliogames og bibliotekarer fra vårt bibliotek.Påmelding til turnering kan gjøres på mail espen.andre.andreassen@tromso.kommune.no. De som ikke har meldt seg på kan bli med i turneringen, men det avhenger da av at ikke alle plassene er tatt.

Hovedbiblioteket, barneavdelingen