Sjakk for barn og ungdom

- Legg til i kalender2022-11-02 13:30:002022-11-02 15:30:00Title Vi inviterer barn ungdom til sjakkaktiviteter på biblioteket i oktober og november. Hovedbiblioteket, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Arrangementene er et samarbeid mellom Tromsø bibliotek, Norges Sjakkforbund og Tromsø sjakklubb. Tilbudet er en del av sjakkforbundets samfunnsarbeid, Sjakk og Samfunn.

Aktivitetene går på følgende datoer i hovedbiblioteket:

Onsdag 2. november kl. 14:30
Onsdag 23. november kl. 14:30

Aktivitetene fokuserer på både læring av spillet og spilling. Den siste dagen blir det satt opp en sjakkturnering. Aktivitetene ledes av Simon Steinnes fra Tromsø sjakklubb.

Passer best for barn og ungdom fra 8 år og oppover. Ingen påmelding er nødvendig før oppmøte.

Eventuelle spørsmål kan rettes til bibliotekar Espen Andreassen på mail espen.andre.andreassen@tromso.kommune.no.

Hovedbiblioteket, barneavdelingen