AVLYST - Drop-in for barn og unge: Spilletirsdag

- Legg til i kalender2022-07-19 10:00:002022-07-19 13:00:00Title Spill brettspill med gamle og nye venner og familie. For eksempel sjakk, Ticket to ride, quiz, Scrabble etc. Det vil også være mulighet for gaming; vi har PS4 og Nintendo switch. Tromsø bibliotek, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

OBS: Avlyst på grunn av sykdom

Tilgjengelig for alle, gratis. Oppstart mandag 4 juli til fredag 29 juli. Vil være bibliotekansatte til stede som holder oversikt over arrangementet. Disse vil ikke ha opplæring i f.eks. ansiktsmaling, origami etc. men være der for å hjelpe og delta i aktiviteter med de som ønsker, og oppmuntrer alle til å bli kjent med nye.

Det vil være lett servering av saft, kjeks og alternativ snacks og mulighet for å kjøpe kaffe/te på kaffemaskin.

Tromsø bibliotek, barneavdelingen