AVLYST - Drop-in for barn og unge: Spillefredag

- Legg til i kalender2022-07-22 10:00:002022-07-22 13:00:00Title Ta med familie eller venner og spill brettspill sammen. F.eks. sjakk, Ticket to ride, quiz, Scrabble etc. Det vil også være mulighet for gaming, vi har PS4 og Nintendo Switch. Tromsø bibliotek, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

OBS: Avlyst på grunn av sykdom.

Tilgjengelig for alle, gratis. Oppstart mandag 4 juli til fredag 29 juli. Vil være bibliotekansatte til stede som holder oversikt over arrangementet. Disse vil ikke ha opplæring i f.eks. ansiktsmaling, origami etc. men være der for å hjelpe og delta i aktiviteter med de som ønsker, og oppmuntrer alle til å bli kjent med nye.

Det vil være lett servering av saft, kjeks og alternativ snacks og mulighet for å kjøpe kaffe/te på kaffemaskin.

Tromsø bibliotek, barneavdelingen