AVLYST - Drop-in for barn og unge: kreativ mandag

- Legg til i kalender2022-07-18 10:00:002022-07-18 13:00:00Title Tegning, maling og strikking. Mal og tegn hva du vil. Design din egen bag med tekstiltusj til å bære med deg for eksempel bøkene du vil låne. I tillegg vil det være tilgang på strikkeutstyr. Tromsø bibliotek, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Avlyst på grunn av sykdom
Tilgjengelig for alle, gratis. Oppstart mandag 4. juli til fredag 29 juli. Vil være bibliotekansatte til stede som holder oversikt over arrangementet. Disse vil ikke ha opplæring i f.eks. ansiktsmaling, origami etc. men være der for å hjelpe og delta i aktiviteter med de som ønsker, og oppmuntrer alle til å bli kjent med nye.

Det vil være lett servering av saft, kjeks og alternativ snacks og mulighet for å kjøpe kaffe/te på kaffemaskin.

Tromsø bibliotek, barneavdelingen