Aktivitetsklubb: Såing av urter, grønnsaker og blomster

- Legg til i kalender2022-05-04 15:00:002022-05-04 16:30:00Title For barn mellom 7 og 12 år. Kom til biblioteket og delta på vår aktivitetsklubb. Tilbudet er gratis. Hovedbiblioteket, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

I samarbeid med Dyrk Tromsø skal vi denne gangen så basilikum, gulrøtter, sukkererter og solsikker.

Biblioteket og Dyrk Tromsø stiller med det som trengs for å så, men dersom dere har mulighet til å ta med tomme melkekartonger til gulrøttene ville det vært veldig fint, men det er ikke et krav.

Dersom du har spørsmål om tilbudet, kontakt bibliotekar Espen Andreassen på espen.andre.andreassen@tromso.kommune.no

Dato

Hovedbiblioteket, barneavdelingen