Aktivitetsklubb: Buttonsverksted

- Legg til i kalender2022-05-18 15:00:002022-05-18 16:30:00Title Onsdag skal hovedbiblioteket ha buttonsverksted. Lag ditt eget motiv til din button eller bruk en av de som er laget på forhånd. Aktiviteten passer for barn i alle aldre. Hovedbiblioteket, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Aktivitetsklubben er gratis og er et samarbeid mellom Tromsø bibliotek og byarkiv, Røde Kors og Vitensenteret, og har aktiviteter hver onsdag fra kl. 17.00-18.30.

Dersom du har spørsmål om tilbudet, kontakt bibliotekar Espen Andreassen på Espen.andre.andreassen@tromso.kommune.no.

Hovedbiblioteket, barneavdelingen