Spar penger og miljø med Forbrukerrådet

- Legg til i kalender2023-10-11 16:00:002023-10-11 17:00:00Title Hvorfor er det så håpløst vanskelig å være strømkunde? Har vi egentlig noe igjen for å være trofaste mot banken vår? Står vi tomhendte igjen hvis flyet ikke går? Og hvor lenge kan vi egentlig klage på mobilen når det slutter å fungere? Hovedbiblioteket, plan 2Tromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Forbrukerrådet feirer 70 år – og forbrukerdirektør Inger Lise Blyverket og forbrukerjurist Thomas Iversen kommer for å vise hvordan vi med små grep kan spare tusenvis av kroner, samtidig som vi minsker avtrykket av eget forbruk.

Etter innlegget er det mulig å stille spørsmål om dine forbrukerrettigheter, hvordan du kan bytte til et billigere lån eller finne en bedre strømavtale.

Dato

Hovedbiblioteket, plan 2