Hvordan høste frø?

- Legg til i kalender2022-08-24 16:00:002022-08-24 17:30:00Title Martin Hajman fra Botanisk hage i Tromsø gir oss en praktisk innføring i hvordan man samler frø. Kom og lær om frøinnsamling, rensing, oppbevaring, distribusjon og deling av frø! Workshopen blir utendørs, i DYRK Tromsøs nyttehage sentralt i Tromsø. Nyttehagen, Dramsvegen 16, 9009 TromsøTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Ta med konvolutter eller poser til frø, slik at du kan ta med deg frø hjem som du kan så i din egen hage til neste år!

Workshopen er et samarbeid mellom Frøbiblioteket til Tromsø bibliotek, Botanisk hage og DYRK Tromsø.

For barn og voksne. Arrangementet er gratis.

OBS! Oppmøte i nyttehagen, adresse: Dramsvegen 16, 9009 Tromsø.

Nyttehagen, Dramsvegen 16, 9009 Tromsø