Gode lesere

Hva mener du om lekser?

- Legg til i kalender2021-11-13 11:00:002021-11-13 13:00:00Title Hva mener du om lekser? Hovedbibliotek, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Det er mange meninger om lekser, men en ting som er sikkert er at alt som er lystbetont gjør hverdagen enklere.

På lørdag har vi en eventyrlig stund med lek og læring!

Vi har samlet gode råd og tips om bokstav- og lesetrening som foreldre kan bruke. Vår pedagog og lektor Carita Rørtveit har øvelser om hvordan dette enkelt kan passe inn i hverdagen. Vi vil også ha læreverktøyet Dragon Minders tilgjengelig.

Arrangementet er åpent for alle og passer godt for barn som skal begynne eller allerede har begynt på skolen og foreldre som sliter med leksesituasjonen hjemme.

Det vil også være en tegnekonkurranse, der barna kan tegne sin egen drage. Ta med en voksen, det blir kaffe.

Arrangør: Neuro Minders

OBS: Vi anbefaler bruk av munnbind for de over 12 år der det er vanskelig å holde avstand.

Hovedbibliotek, barneavdelingen