Frivillighetskonferanse den 3. november

Frivillige organisasjoner ønskes velkommen til frivillighetskonferansen. Påmeldingsfrist var 28. oktober.

Frivillighet

Siste oppdatering 31. okt 2022, kl. 11:23

Publisert 27. okt 2022

2022 er frivillighetens år og Tromsø kommune ønsker å legge til rette for et enda bedre samarbeid med frivilligheten og mulighetene som finnes i det frivillige Tromsø.

Velkommen til frivillighetskonferanse - Festsalen, Rødbanken. Torsdag 3. november kl. 17:00

Påmeldingsfrist  28. oktober.

Sentrale aktører fra frivilligheten, kommunen og næringslivet er med og vi håper din organisasjon har lyst til å komme for en ettermiddag der vi fokuserer på hvordan vi kan legge til rette for mer, og enda bedre frivillighet. Moderator for kvelden er Egil Jens Pettersen.

• Ordfører Gunnar Wilhelmsen ønsker velkommen.
  • Frivillighet Norge deler sine betraktninger v/Bjørn Lindstad.
  • Trondheim kommune er Europeisk frivillig hovedstad i 2023.
  • Om frivillighet, kommune og samarbeidet oss imellom - Trygve Fætten og Tanja Plasil.
  • Oppfølging og botrening, slik at brukerne mestrer å bo i egen bolig.
  • Frivilligkultur - En samtale om bygging av organisasjonskultur og frivilligflokken - Eirin Hammari og Linn Kristensen.
  • Tapas og myldring.
  • Tromsø`s situasjon - Et innblikk i de frivilliges arbeid i Tromsø.
  • Hva er motivasjonen, hva er utfordringene og hvordan kan vi hjelpe?
  • Salen setter agenda.
  • Samtale om frivillighet i Tromsø - med agenda satt av deltakerne.

Moderator for kvelden er Egil Jens Pettersen.

Påmelding her