Slik blir nye Mellomvegen 110

Tromsø kommune kjøpte i 2020 Mellomvegen 110 (kjent som Lærerhøyskolen). Bygget er nå under utvikling til fremtidig bruk for Tromsø kommune.

Mellomveien 110

Siste oppdatering 25. mai 2022, kl. 14:46

Publisert 25. mai 2022

Mellomvegen 110 vil fortsette å være et kunnskapssenter hvor undervisning, veiledning og kompetanse står i fokus. Barneverntjenesten, Voksenopplæringa, IT, Sentrum hjemmetjeneste og Responssenteret til Tromsø kommune vil her få flotte lokaler som vil være utgangspunktet for det gode og viktige arbeidet som gjøres i tjenestene.

Mulighetene som ligger i bygget er fantastiske, og dette senteret vil være en viktig del av Tromsø kommune sine tjenester til byens befolkning i mange år fremover! Arbeidet planlegges å være ferdig allerede januar 2023.