Utstillingsåpning – kunst utformet av aktivitetsgruppene ved Losen

Ordfører Gunnar Wilhelmsen ønsker velkommen til rådhusfoajeen til åpning av kunstutstilling onsdag 31. mai klokken 11:30. Utstillingen varer til og med fredag 9. juni.

- Legg til i kalender2023-05-31 09:30:002023-05-31 13:00:00Utstillingsåpning – kunst utformet av aktivitetsgruppene ved Losen Kunstutstillingen arrangeres av Losen Aktiv, som gir et kommunalt aktivitetstilbud til personer som har utfordringer knyttet til psykisk helse eller rus. Kunsten som stilles ut er utformet av nåværende og tidligere deltakere i kunstgruppene. Det er ordfører Gunnar Wilhelmsen som ønsker velkommen og står for den høytidelige utstillingsåpningen. Åpent og gratis arrangement. Kunstutstillingen kan besøkes hver ukedag frem til og med fredag 9. juni innenfor rådhusets åpningstider, som for tiden er 08:00 – 15.00. Velkommen. RådhusfoajeenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Åpent og gratis arrangement.

Velkommen.

Ofte er det kunstutstillinger i rådhusfoajeen. Et eksempel er denne, som var i mai i 2023. Da var det kroatisk fotokunst.

Dato

Rådhusfoajeen