Velkommen til åpent innspillsmøte om Tromsø Sentrum AS

Næringsforeningen i Tromsøregionen og Tromsø kommune inviterer innbyggere, nærings- og samfunnsaktører til å dele sine meninger og innspill om videre utvikling av selskapet Tromsø Sentrum AS.

Logoen tilhørende selskapet Tromsø sentrums AS
  • Hvordan kan Tromsø Sentrum AS gjøre sentrum mer attraktivt?
  • Hvordan kan Tromsø Sentrum AS forbedre tilgjengeligheten, tryggheten og attraksjonen i sentrum?
  • Hvordan kan Tromsø Sentrum AS sammen med andre skape et levende og inkluderende sentrum hvor handel, kultur og fritid blomstrer side om side?

Velkommen til Bankhjørnet i Rødbanken tirsdag 27. august kl. 09-11.

Det er ingen krav om påmelding – det er bare å møte opp.

Vær med å påvirke

Innspillene vil tas med i utformingen av den kommunale eierskapsmeldingen om selskapet.

Eiermeldingen er et viktig verktøy for å sikre at kommunens eierskap utøves på en systematisk og ansvarlig måte, til det beste for både kommunen og innbyggerne.

Fyller syv år i år

Tromsø Sentrum AS ble etablert i 2017. Det er Tromsø kommune som sammen med Næringsforeningen i Tromsøregionen eier selskapet.

Visjonen er å videreutvikle Tromsø Sentrum AS med et sterkt fokus på inkludering og medvirkning.

For å sikre at innbyggere, næringslivet, gårdeiere og andre interessenter kan påvirke og ha innflytelse på hvordan Tromsø Sentrum AS videreutvikles, inviterer selskapet og Tromsø kommune til dette innspillsmøtet.

Les også:

Bankhjørnet i Rødbanken, Storgata 65