Søk tilskudd til integreringsarbeid

Nå kan du søke tilskudd til integreringsarbeid i regi av frivillige organisasjoner og flerkulturelle tiltak for 2024. Søknadsfrist 20. februar.

Bilde som viser åtte smilende personer som omfavner hverandre

Medlem i

3 years 10 months

Siste oppdatering 30. jan 2024, kl. 10:49

Publisert 03. feb 2023

Vi gir støtte til integreringsarbeid i regi av frivillige organisasjoner. Formålet er å øke arbeids- og samfunnsdeltakelsen blant flyktninger, innvandrere og deres barn.

Alle lag, foreninger og frivillige organisasjoner som er registrert i frivillighetsregisteret, og har medlemmer bosatt i Tromsø kommune, kan søke.

På siden tilskudd finner du søknadsskjema og mer informasjon om støtteordningen.

Infomøte onsdag 7. februar

Tromsø kommune inviterer alle lag, foreninger og frivillige organisasjoner til et åpent informasjonsmøte om tilskudd til integreringsarbeid i regi av frivillige organisasjoner, IMDis midler, onsdag den 7. februar i rådhuskantina kl. 18:00. Påmelding sendes til evariste.nshimiyimana@tromso.kommune.no med frist tirsdag den 6. februar kl. 12:00.