Internasjonalt hus i Tromsø

Kommunestyret i Tromsø har vedtatt at det skal gjennomføres en utredning av behovet for en egnet møteplass for det voksende internasjonale miljøet i kommunen.

Internasjonalt hus

Medlem i

2 years 9 months

Siste oppdatering 25. mai 2022, kl. 8:31

Publisert 24. mai 2022

Et internasjonalt hus kan romme offentlige og frivillige institusjoner og bli en kulturell arena for integrering og inkludering.

Tromsø kommune skal vurdere behov, formål og innhold for et internasjonalt hus. Fram til 31. mai trenger vi innspill til det utredningsarbeidet vi skal gjennomføre.

Klikk på en av lenkene nedenfor, norsk eller engelsk, og gi oss ditt syn angående behov og muligheter.

Norsk: Fyll ut skjemaet her

English: Fill in the form here