Frivillighet i sentrum lørdag 24. september

Er du ny i Tromsø? Har du lyst å prøve en ny aktivitet? Kunne du tenke deg å bidra som frivillig? Har du og familien lyst på en innholdsrik og hyggelig dag i sentrum?

Frivillighet i sentrum

Siste oppdatering 22. sep 2022, kl. 8:57

Publisert 21. sep 2022

Lørdag 24. september fylles hele Storgata opp med boder og telt hvor lag og foreninger viser frem sine tilbud og aktiviteter.

-2022 er Frivillighetens år, og i den forbindelse gjør vi denne dagen til en festdag med ulike aktiviteter for store og små. Denne høsten er det mange nyankomne studenter. Dagen blir en god mulighet for både nye og gamle innbyggere til å få en god oversikt over ulike tilbud og aktiviteter i byen vår, sier Tove Danielsen, kulturkonsulent i Tromsø kommune.

-Vi kan friste med musikalske innslag i Storgata, hoppeslott, flammesluker, ballongdyr, sirkusinnslag, vi byr på varm drikke, det blir kåring av mest engasjerende stand og mye mer, avslutter Danielsen. Velkommen til store og små!

Les mer om Frivillighetens år