Tromsø kunstforening søker midlertidige lokaler

Tromsø kommune og Tromsø kunstforening søker etter midlertidige utstillingslokaler mens Muségata 2 pusses opp.

Tromsø kunstforening sett fra parken en fin høstdag

Siste oppdatering 30. aug 2022, kl. 14:47

Publisert 30. aug 2022

Lokalene må ha mulighet for utstilling, kontorer, lagerplass, verksted, en kjøkkenkrok og publikumsfasiliteter som toalett. Utstillingslokalene bør være minimum 100 m², men vi er interessert i å se på andre muligheter også.

Vi er også på leting etter kunstnerverksteder, lokaler som kunstnere kan bruke som produksjonsrom. Dette bør være rom på fra 20 m² og oppover, med tilgang på vann, toaletter og fellesområder.

Leieperioden vil være fra 1. januar 2023 og i utgangspunktet til medio 2024, avhengig av framgangen i renoveringsprosessen.

Tilbudet må inneholde blant annet:

• Leietid og leieperiode
  • Leiepris per m² brutto leieareal
  • Energibruk/energikostnader
  • Felleskostnader
  • Tegning/prospekt over de tilbudte lokaler

Lokalene må være innflyttingsklare innen 1. januar 2023 eller etter nærmere avtale.

Nærmere opplysninger om romprogram, kravspesifikasjon og andre behov fås ved henvendelse til rådgiver ved seksjon for eiendom, Kjersti Lund Martinsen.

Send din henvendelse på e-post eller ta kontakt på telefon 95 11 60 26.

Frist for innsending av tilbud og tegninger er 30. september 2022.