Samtaler rundt kjøkkenbordet: Hva er viktig for deg?

Hvordan får man formidlet sine ønsker for siste del av livet til sine nærmeste?
Er det ikke alltid for tidlig, før det er for sent?

- Legg til i kalender2023-01-25 16:00:002023-01-25 18:00:00Title Hvordan får man formidlet sine ønsker for siste del av livet til sine nærmeste? Er det ikke alltid for tidlig, før det er for sent? Hovedbiblioteket, undervisningsrommetTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Da Arne ble alvorlig syk var det viktig for han og kona Gry å fortsette å leve sitt liv slik de ønsket det. Han ville også at Gry skulle dokumentere denne tiden av livet deres sammen.
Bli med inn i fotograf Gry Kristiansdatter Lillengs sterke og rørende fotoserie «Siste etappe», som har fått nasjonal og internasjonal anerkjennelse. Du får høre hennes refleksjoner om hva som ble viktig for dem når hun presenterer utstillingen og åpner opp for samtale.

«Samtaler rundt kjøkkenbordet» inviterer videre til refleksjon og samtale blant deltagerne.

Arrangementet er åpent for alle og gratis.
Prosjektet er støttet av Stiftelsen Dam og ønsker å bidra til mer åpenhet om døden i samfunnet.

Hovedbiblioteket, undervisningsrommet