Digital veiledning

Trenger du digital veiledning? Vi hjelper deg.

Siste oppdatering 23. sep 2022, kl. 14:26

Publisert 23. sep 2022
- Legg til i kalender2022-10-25 14:00:002022-10-25 17:00:00Title Trenger du digital veiledning? Vi hjelper deg. HovedbiblioteketTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Hver tirsdag får du gratis en-til-en-veiledning i bruk av data, smarttelefon og nettbrett på biblioteket. Vi lærer deg for eksempel om e-post, MinID, å finne fram på offentlige sider, å laste ned apper, sosiale medier og mye mer. Hva du vil lære om er opp til deg.
Greit å vite om tilbudet:

• Du kan enten bestille tid på forhånd, eller komme på tirsdager og høre om det er ledig.
  • Det passer best for deg som er nybegynner eller har lite erfaring.
  • Du kan få veiledning i opptil 30 minutter, med mulighet for mer om ingen andre venter på hjelp.

Vi kan ikke hjelpe deg med:

• å fjerne virus eller skadelig programvare
  • å betale noe for deg i nettbanken eller registrere kredittkort på nett
  • jobbsøknader

Ta med deg telefonen, nettbrettet eller PC-en når du kommer. Husk at ingen spørsmål er for små. Bestill time på telefon 77 79 09 00, eller kom innom.

Du kan også få veiledning hos servicetorget på rådhuset mandag til fredag. Ring på 77 79 00 00 for å bestille time.

Hovedbiblioteket