Jusshjelpa

- Legg til i kalender2022-06-18 09:00:002022-06-18 13:00:00Title Jusshjelpa i Nord-Norge er et tiltak som drives av studenter ved Det juridiske fakultet i Tromsø. Jusshjelpa gir gratis juridisk rådgivning og bistand i enkeltsaker. Tromsø bibliotekTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Vi har spesialisert oss innenfor en rekke fagområder, herunder familie-, samboer-, utlending-, arverett-, barn-, arbeids- trygderett, fengselsrett-, husleie-, sosial-, helse- og gjeldsrett.

Dersom du har et juridisk problem, kan du møte opp og legge fram saken din for oss. Dette er helt gratis.

Vi kan ikke behandle saken direkte, men vi tar den med til kontoret hvor du vil få tildelt en saksbehandler og hvor det vil bli vurdert om vi kan bistå deg.

Jusshjelpa tar også inn nye saker per telefon på følgende tider: mandag til torsdag kl. 10.00-14.00. Telefon: 77 64 44 49. Du kan også melde inn sak via vår hjemmeside.

Vi har taushetsplikt. Jusshjelpa ser frem til å møte deg!

----------------------------------

Jusshjelpa i Nord-Norge will be visiting Tromsø Library this spring.

You will be able to submit your case to us, in order to offer legal assistance.

If you call us, we can also register your inquiry. Call from Monday to Thursday between 10 AM - 2 PM. Our telephone number is: 77 64 45 59. Clients may also forward inquiries on our website at any time.

We will be at the library on the following dates: Saturday 18 June, 11 AM – 3 PM.

Tromsø bibliotek