Aktivitetsklubb: Vi lager juleslim!

- Legg til i kalender2021-12-08 16:00:002021-12-08 17:30:00Title Onsdag er Vitensenteret på besøk på biblioteket for å lære dere å lage juleslim. Det finnes ingen bedre måter å komme i julestemning på enn å lage skikkelig gørrete seigt slim? Passer for barn mellom 7 og 13 år. Hovedbibliotek, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Kom til biblioteket og delta på vår aktivitetsklubb! Vi møtes annen hver onsdag kl. 17.00-18.30 og gjør gøye ting sammen. Deltakelse er gratis. Velkommen!

Arrangementet er et samarbeid med Nordnorsk Vitensenter, Røde Kors og Tromsø bibliotek og byarkiv.

Hovedbibliotek, barneavdelingen