Jusshjelpa i Nord-Norge

- Legg til i kalender2021-11-27 11:00:002021-11-27 13:00:00Title Jusshjelpa i Nord-Norge skal ha saksinntak på Tromsø bibliotek for å tilby befolkningen gratis juridisk bistand. HovedbiblioteketTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Disse tar imot saker fra de som kommer, det er ingen påmelding på forhånd. Dersom du har et juridisk problem, kan du møte opp og legge frem saken for dem. Saken vil ikke bli behandlet på stedet, men tatt med tilbake til kontoret deres hvor du får tildelt en saksbehandler som skal vurdere om de kan bistå med noe.

Jusshjelpa kan hjelpe i saker om familie-, samboer-, utlendings-, arbeids-, tryde-, fengsels-, husleie-, sosial-, helse- og gjeldsrett.

De har taushetsplikt og det er helt gratis å få hjelp!

Hovedbiblioteket